przekazanie specjalistycznej firmie wydzielonej części działalności – w naszym przypadku kompleksowego zaopatrzenia pracowników w odzież roboczą oraz środki ochrony osobistej.
zorganizowanie na ich terenie magazynu z pełną gamą artykułów bhp, ochron osobistych i sprzętu ppoż. wraz z zapewnieniem prania i naprawy odzieży
PRZYCZYNY, DLA KTÓRYCH FIRMY DECYDUJĄ SIĘ NA SKORZYSTANIE
REDUKCJA KOSZTÓW
POPRAWA EFEKTYWNOŚCI
POPRAWA WSKAŹNIKÓW
POPRAWA WYDAJNOŚCI PRACOWNIKÓW
REDUKCJA ZATRUDNIENIA LUB NIEWYSTARCZAJĄCE ZASOBY OSOBOWE
POPRAWA JAKOŚCI
MOŻLIWOŚĆ SKONCENTROWANIA SIĘ NA GŁÓWNYM BIZNESIE
BRAK DOŚWIADCZENIA W OKREŚLONYM OBSZARZE
Chęć uzyskania dostępu do dodatkowych zasobów i zwiększenie potencjału firm
Konieczność restrukturyzacji bądź reorganizacji firmy
KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY Z NASZĄ FIRMĄ
ELIMINACJA KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z FINANSOWANIEM I UTRZYMANIEM OKREŚLONEGO POZIOMU ZAPASÓW MAGAZYNOWYCH ARTYKUŁÓW BHP, PPOŻ. I OCHRON OSOBISTYCH.
ELIMINACJA KOSZTÓW ZAOPATRZENIA POPRZEZ KOMPLEKSOWE DOSTARCZANIE TOWARU WYSOKIEJ JAKOŚCI PO UCZCIWYCH CENACH.
GWARANCJA, ŻE DOSTARCZONE TOWARY BĘDĄ MIAŁY WYMAGANE PRZEZ PRAWO DOPUSZCZENIA, ATESTY I CERTYFIKATY.
WYDŁUŻENIE TERMINU WAŻNOŚCI (UŻYTKOWANIA) NOWEGO SPRZĘTU POPRZEZ ZAKUP BEZPOŚREDNIO DO UŻYTKOWANIA.
MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA ODPISÓW NA PFRON JAKO PEŁNOMOCNIK WYSTAWIAMY FAKTURY VAT ZAKŁADU PRACY CHRONIONEJ.
NAWIĄZANIE WSPÓŁPRACY Z DUŻĄ I STABILNĄ FIRMĄ JAKĄ JEST SUPON DAJE GWARANCJĘ WYWIĄZANIA SIĘ ZE WSZYSTKICH POROZUMIEŃ I UZGODNIEŃ
JAK TO ROBIMY
OPRACOWANIU RAPORTU MOŻLIWYCH DO OSIĄGNIĘCIA KORZYŚCI NA PODSTAWIE AUDYTU – PRZEGLĄDU STANU OBECNEGO.
WSPÓLNEJ ANALIZIE PRZEDSTAWIONYCH W RAPORCIE ROZWIĄZAŃ W CELU MAKSYMALIZACJI KORZYŚCI
TESTOWANIU PRODUKTÓW I ROZWIĄZAŃ PROPONOWANYCH W RAPORCIE KORZYŚCI.
BUDOWA INFORMATYCZNEJ BAZY DANYCH W OPARCIU O STRUKTURĘ ORGANIZACYJNĄ I NORMY SORTÓW PRACOWNICZYCH.
PRZYGOTOWANIE ZAPLECZA LOGISTYCZNEGO, W ZALEŻNOŚCI OD ZAKRESU USŁUGI WYDZIELENIE MAGAZYNU LUB PODMAGAZYNU, OZNACZENIE ODZIEŻY, USTALENIE TERMINÓW DOSTAW, DNI ODBIORU ODZIEŻY DO PRANIA ITP.
WYDAWANIE SORTÓW BHP ZGODNIE Z NORMAMI PRACOWNICZYMI I PROWADZENIE W OPARCIU O SYSTEM KOMPUTEROWY EWIDENCJI WYDANEJ ODZIEŻY ROBOCZEJ I ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ.
BIEŻĄCY MONITORING WYDAŃ DZIĘKI ZAPEWNIENIU DOSTĘPU ON-LINE DO MODUŁU ANALIZ, PLANOWANIA I BUDŻETOWANIA WYDATKÓW.
OKRESOWA ANALIZA WYDANYCH SORTÓW BHP W CELU ZAPEWNIENIA MAKSYMALNEJ OCHRONY I BEZPIECZEŃSTWA ORAZ OPTYMALIZACJI KOSZTÓW.
ELEMENTY WSPIERAJĄCE USŁUGĘ
PRANIE I SERWIS ODZIEŻY ROBOCZEJ (RÓŻNY ZAKRES USŁUGI: SAMO PRANIE, NAPRAWA, SEMIRENTAL, RENTAL, WKŁADANIE DO SZAFEK LUB WYDAWANIE Z MAGAZYNU,
ZNAKOWANIE ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ (ODZIEŻ ZAWSZE TRAFIA DO WŁAŚCICIELA),
SZAFKI UBRANIOWE NA ODZIEŻ CZYSTĄ I BRUDNĄ, ŁAWECZKI, WIESZAKI DO MAGAZYNÓW ODZIEŻOWYCH,
SPECJALISTYCZNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE PROWADZENIE PEŁNEJ EWIDENCJI WYDAŃ I ICH CONTROLING (WYDAWCĄ MOŻE BYĆ RÓWNIEŻ PRACOWNIK KLIENTA).
PLANOWANIE I BUDŻETOWANIE WYDATKÓW ZAKŁADOWYCH, WYDZIAŁOWYCH LUB W OPARCIU O MIEJSCA POWSTAWANIA KOSZTÓW TZ. MPK-ÓW.
PRZEGLĄD SPRZĘTU DO PRACY NA WYSOKOŚCI
DORADZTWO W ZAKRESIE OZNAKOWANIA OBIEKTÓW W ZNAKI BHP I PPOŻ.